2012. szeptember 3., hétfő

Mit nekem Provence -2- / better than that of "Provence" -2-

Még a nyár közepén ígértem fotókat e provokatív cím alatt. ( gyermekkorom egyik slágerére gondolva - "Nekem a Balaton a riviérai..." így nekem "Pannonhalma a Provence".) / The title is a provocation, is not only a promise photos.


Ez a grimaszoló kislány az én lányom. Nyakában lévő nyaklánc sajnos nem neki készült.(Kedvenc tanítónőjének csináltam "pedagógus-napra".) / The girl is my daughter. The neck jewelry you my create.


A nagyon-finom gyapjú mellé selyemszálat is használtam. / Silk elementary-threads (my technique) and very fine wool. 




Talán ez a fotó visszaadja azt a fényt amit a selyem tud kölcsönözni a gyapjúnak. / Since there is no groove, silk can be bright.




Legközelebb erről a tulipános nyakláncról rakok fel képeket. / The following will be a tulip necklace 



1 megjegyzés: